Lazy day

Har gosat med mina fötter lite grann, började få ont i hälarna.
Men nu är dom filade och insmorda. Lite mjukare iaf
Ska hämta nagelfil och nåt nagellack och ge händerna lite omvårdnad också...
 
Behöver ta nån värktablett också.
 
Och dricka lite mer.
 
Hahaha, lätt schema idag...fast jag har tvätt i maskinen som jag ska gå ner och hänga nu. Och jag har sett klart på filmen, riktigt bra tycker jag.
 
Nu får det bli lite musik ett tag,
 
Fick en fråga idag som gjorde mig lite fundersam, vad som fick personen att fråga detta...
Men det klarnar kanske när jag blir friskare, jag är inte medveten om att jag gjort något för att få frågan.
 
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0