Life is a rollercoaster - damn true!

Blir lite smått galen på mitt liv just nu!
Känns som det tidvis rullar från högsta toppen och ner till djupaste dalen på bara några minuter...
 
Jag får och tappar hoppet på nolltid flera gånger om dagen...
 
Hahahaha, det känns såhär ibland men så illa är det naturligtvis inte, eller naturligtvis är väl fel ord i sammanhanget. Tur nog ska det vara istället.
 
Just nu har jag hoppet och det känns så skönt!
Men jag håller mig lugn så får det blir som det blir...det brukar visa sig :-)
 
Uffa, idag är jag förkyld. Väldigt förkyld för att vara mig. Hoppas ändå att den blir lika kortvarig som mina förkylningar brukar vara. Har varken ork, tid eller lust att vara sjuk...men vem har nånsin det liksom?
 
Ska till arbetsförmedlingen idag, och före det ska jag städa lite och duscha.
Efter det mötet nån gång får jag finfrämmande, väldigt spännande!
 
Nej sätt fart nu Mia!!
Go Go Go!!!
 
Hahahaha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0