Listtime!!

När vaknade du imorse?
0700

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Låt mig sova! Men jag gick upp direkt.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Ja, jag ringde Peter. Vi pratade om det mesta som vanligt antar jag

Vilket humör är du på?
Trött...sådär trött att jag blev ledsen av en sak en person gjorde och inte förklarade varför. Blir ledsen av all just nu tror jag.

Vad har du på dig just nu?
Mysbyxor och tisha

Har du ont någonstans?
Oja!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Ett stort glas kallt vatten...är mätt

Hur mycket var din senaste lön på?
7300 kr ungefär

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Inträde till badhuset i stan

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Min blogg

Vad ska du göra idag och ikväll?
Dagen är redan över och jag har tränat, lekt i vattnet, slappnat av i bubbelpool och ätit middag med Erik, Denise, Peter och Madde.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Nån som NRJ spelade i morse

Varför ska man läsa din blogg?
Tja, för att man är intresserad, nyfiken och gillar mig och det jag skriver. Eller om man vill veta vad jag gör men inte vill veta av mig...hehe

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Hmmm, minns inte men jag hade vaknat hemma hos Johan och varit upp till Ajje och träffat Fredrik och Stefan. Kanske var jag hemma igen och redo att sova.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Har fått komplimanger av Peter, för det jag åstadkommit när jag tränat.

När fotade du något senast, och vad?
I måndags när vi var på julgransplundring tog jag kort på Erik, Madde och Peter

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Idag har jag köpt mysbyxorna jag har på mig, en top och ett par badbyxor åt Erik. Och badbiljetterna. Och två par örhängen, det var 70% rabatt och det gillas!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Dom är utsträckta, vilar på soffbordet.

Vad tror du att klockan är?
Klockan är snart 23...dags att sova!

Vad borde du göra idag?
Städat och tvättat...har jag inte gjort, men jag har tränat två helt olika pass och jag har lagat mat. Och haft roligt, det borde man ha varje dag!

Vad ska du ha på dig idag?
Har bara haft träningskläder och myskläder idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0