Mansförkylning deluxe!

Men alltså blöööö!
 
Vad förkyld jag är! Har sån där ilsken förkylningshuvudvärk också och bara ibumetin hemma.
Och halsmandlarna gör ont nu också, och öronen.
Och stel i nacken är jag.
 
Jepp, jag gnäller för det är en riktig mansförkylning jag har fått.
Jag nyser inte jättemycket...än, men det har börjat komma.
 
Idag fryser jag inte iaf, det är skönt. Men jag sitter hopkurad i soffan iklädd min otroligt sexiga onepiece.
Hahaha, jaja mysig är den och jag skulle inte känna mig sexig i nåt idag.
 
Måste ner i tvättstugan men annars blir det inte många knop idag. Tänker vara hemma, det finns bara ett ställe jag kan tänka mig att åka till idag men det är inte aktuellt så jag stannar hemma och vilar och dricker massor.
 
Ska titta klart på filmen jag började på igår. Läsa en massa bloggar. Sjukskriva mig ska jag med göra. Har en jobbokning imorgon på förmiddagen och jag kan ju bara inte jobba och smitta ner vårdtagarna...usch, sånt är oansvarigt tycker jag även om det innebär att min ekonomi går på knäna. Eller är det jag som gör det av dålig ekonomi kanske....det ordnar sig med skridskor bara det blir is
 
Jag må vara själv men jag är verkligen inte ensam!!
Mmmm, hoppas det blir nån sån här härlig skotertur i vår! Med sol, fika och underbart sällskap. Och undrar var den mössan tagit vägen...och undrar varför jag sitter och spänner mig på bilden.
 
Nu ska jag borsta tänderna och dra igång filmen
 
Tjingeling!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0