Ojoj, hur kan en enda dag innehålla så himla mycket bra och roligt!!??

Idag fick jag oväntat men väldigt välkommet besök av bästaste Christina och lilla Märta.
Lillgumman var så blyg att jag fick muta henne med hundgodis för att hon skulle våga sticka fram nosen.
 
Nån gång på mitten fick jag puss både på handen och näsan av lilla sötisen men så blev hon lite blyg igen.
Oj vad roligt det var att träffa Christina! Måste ta mig för att hälsa på henne snart också :-)
Och träffa alla hundarna, och se insidan på hennes och Peters fina hus!
 
Nu på kvällen kom Erik hit, skjutsad av Ajje och Helen!
 
Vill säga grattis till dom två!
Var rädda om varann :-)
 
Ja, jäklar vad bra det kan bli!! Hahaha
 
I övrigt är jag pirrig i hela kroppen!
Men vad det beror på kan jag inte berätta än, men det är nåt stort!
Något av det största som hänt mig nånsin!
Något av eftersom barnen alltid är det största såklart, älskar mina barn <3
 
Nåväl det är så spännande, ska ta reda på mer innan jag kan avslöja något.
 
Har inte haft tid eller lust att äta lunch ens idag...så frukostmackan och tre digestive med ost är allt jag har ätit idag....hahaha, såååå dåligt Mia! Skärp dig och gå och ät NUU!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0