Onsdag minsann

Har varit vaken några timmar nu, sitter i soffan och lyssnar på "stormen" utanför.
Känner mig mycket bättre, vila och dricka massor är bra medicin när man är förkyld, liksom positiva och bra känslor i kroppen och knoppen.
 
Ska ner i tvättstugan alldeles strax och sen ska jag sätta i linserna och hoppa in i duschen. Kanske lägga på lite kajal och mascara också, brukar känna mig piggare och friskare av det :-)
 
På söndag ska jag köra ett flyttlass igen, till Karlstad!
Hjälp! Tur man har GPS och tur jag får låna V70n av Ajje så jag slipper min slingiga bil.
 
Har jag tur får jag sällskap av en jäkligt trevlig man också!
Förutom Alex och Erik alltså.
Ni kan väl hålla tummarna att han kan följa med mig!!
 
Nu vet jag inte, vill träna men får helt enkelt inte bli sjuk igen före söndag för det är ingen annan som kan skjutsa Alex och hans grejor...fast promenera blir man ju inte sjuk av...
Så får det bli, hoppas jag inte tappat det jag hade tränat upp. Risken finns ju men nu vet jag ändå hur snabbt man kan träna upp saker i början.
 
Näää, dags att sätta snurr och få igäng tvättmaskinen.
Det är svinkallt i källaren så jag har inte nån jättelust att gå ner dit men jag får värma mig i duschen sen så..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0