På toppen!!

Jepp, mår så jäkla bra!
Minns ni inlägget om berg- och dalbanan? Mmm, vill hålla mig här uppe ett tag nu. Tycker nog att jag förtjänar det.. Får man säga så i jante-Sverige?
 
Jag tycker ju att jag förtjänar det, det betyder inte att jag inte tycker att det finns fler som förtjänar att vara på toppen och åka på en räkmacka ett tag. På toppen är jag just nu men nån räkmacka ser jag inte till inom överskådlig framtid. Pga min ekonomi...den här förkylningen kom verkligen olägligt. Men det löser sig säkert, tänker inte låta det plocka ner mig :-)
 
Men framtiden kan jag inte låta bli att tänka på och fantisera om, spännande saker händer och jag har ingen aning om var eller hur det slutar. Men jag kan ju fantisera fram var och hur jag vill att det ska sluta.
Sen får vi se :-)
 
Sitter i soffan, har ätit min macka och dricker nu kaffe...hört den förut??
Hahahaha, jodå, vissa rutiner ändrar vi människor sällan på utan anledning.
Brukar tänka på det, många människor tycker det är jobbigt att äta samma rester flera dagar för dom vill ha omväxling. Men till frukost kan man äta exakt samma sak år ut och år in utan att det känns enformigt. Vad beror det på? Nån som vet?
Hahahaa, så nu har jag varit lite djup såhär på morgonen. Nu ska jag njuta vidare av livet och mitt kaffe en stund, läsa lite bloggar, betala hyran och lite sånt. Och tydligen ska jag ha ett leende på mina läppar idag med, gissar att mina ögon glittrar som aldrig förr :-D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0