Personlig tränare - Check!

Näää, har fortfarande inte bestämt mig!

Fattar inte varför jag känner mig så seeeg...eller jo det gör jag nog.
Men det ska vi inte ta här, too much information mår ingen bra av :-)
Måste ta mig nåt att äta nu...
 
Har iaf kommit överens med världens bästa pt att han ska fortsätta vara min pt.
Och det känns verkligen toppen!! Wiieehoo!
 
Så nu gäller det att anta utmaningarna och prestera!
Han har förmågan att få mig att vilja prestera fast jag först inte vill göra en sak...som situps tex
Vill verkligen komma i form
För jag vill vara friskare, sundare och starkare.
Viktnedgång och mindre storlekar på kläderna är verkligen bara en bonus!


Kommentarer
Max von bodybuilder

Klart du kommer gå långt med din träning! Den dagen du slutar säga det klarar inte jag. Utan istället säger det SKA jag klara e halva striden vunnen. En kropp kan aldrig fortsätta längre än en hjärna tillåter. Släpp den mentala spärren. Öppna ditt sinne och våga. Lyssna på din pt. Han skulle aldrig säga åt dig så du skadar dig. Kämpa. Du kan inte misslyckas. Du e en vinnare.

Svar: Tack Max! Du har såklart rätt som vanligt! :-) Och det är ju det där min pt får mig att göra, jag vet inte hur han gör det men märker att han gör det. Får mig att tänka om, och han säger "hoppa, våga hoppa!" Och då gör jag det bara. Jag litar till 100% på honom för han har en massa erfarenhet, han tycker om mig och han är bäst! Och du är också bäst! Du är en vinnare, för du sliter och du är ödmjuk och du ger dig aldrig! Kram vännen!
Mia

2014-01-18 @ 02:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0