Snörvel, snor och host!!!

Men fy tusan vad jag fryser!
Hade tights och en top, har dragit på mig den tjockare av mina onepiecear över dom kläderna och har sockor på fötterna. Är lite sugen på mössa och vantar också...
Måste springa och kolla hur många grader jag har inne...minus tre gissar jag på!
Sätter nån emot?
Stackars fåglar!!
 
Tur ni inte gjorde det för jag har 19 i köket....och där är det kallare än här inne vid alla ljus.
Hmmm, jag är alltså sjuk på riktigt.
Har huvudvärk också. Blir att krypa ner tidigt i sängen i kväll.
Jaja, har haft en så himla trevlig dag idag. Till och med besöket på arbetsförmedlingen var trevligt.
Bilfärden med eftersom jag inte längre är rädd för halkan :-)
Kaffesällskapet var mer än trevligt och gjorde mig glad. ibland är det roligare än annars att träffa nya människor. Med vissa känner man sig bekväm direkt, himla intressant det där!
Måtte inte min bil se ut sådär imorgon!
 
Tur att jag inte har nåt godis hemma för jag är jäkligt godissugen...
 
Nu ska jag ta och titta lite på film för en gång skull :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0