Städmode - på!

Tjohej!
Idag går det bättre att städa minsann...just nu diskar jag.
Eller...vänta nu!!! Hahahaha, har iaf diskvattnet klart och jag ska höja volymen på musiken, dricka lite och få disken avklarad. Sen blir det tvättstugan...hmm, ska nog kila ner och dra igång en maskin innan jag tar disken.
 
Det tråkigaste med att tvätta är att det tar sån tid, annars gillar jag det.
 
Känner jag mig rätt kommer jag att bädda sängen också innan jag lämnar det här rummet...när jag ändå passerar sängen liksom.
Njäää, jag är inte så strukturerad...men jag är jäkligt effektiv när jag sätter fart.
 
Nu ska jag städa mig varm!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0