Tänka??

Mmm, hur tänkte jag nu?
 
Duschade och tvättade håret innan jag åker till affären...
 
Tur det finns en massa kläder och en mössa att dra över tjockskallen!
 
Funderar på att köpa nåt att knapra på ikväll, men har lite dåligt med idéer.
Kommer bara på ost och kex...
 
Kanske får nån idé när jag kommer till affären, hoppas på det.
 
Hahaha, det låter nästan som jag städat bort mina hjärnceller också.
Men alltså, alla mina hjärnceller är upptagna med att tänka, fundera och grubbla.
På än den ena och än den andra och än det ena och än det andra.
Önskar lite att saker blivit annorlunda...
Hmmm,dags att sätta fart innan affären stänger ser jag!!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0