VAB idag

Fick tacka nej till kvällsjobb idag för Erik är lite sjuk. Lillplutten!
Har varit hos läkaren på hab med Denise och vägt och mätt henne och pratat lite om annat runt henne.
När jag var där var Erik hos Ajje, men nu är vi hemma igen.
 
Tog med Ajjes gamla slalomstavar hit, ska ha dom när jag provar mina löparskidor tänkte jag. Den ena är böjd, dom är tunga och säkert helt fel längd...men vad gör man? Tar vad man har när man inte kan köpa nytt, eller låta bli?
 
Den träning jag kommer få idag är alltså sån jag får till här hemma.
Tänkte jobba flera gånger med mina situps och armhävningar.
Så ska jag städa, diska och tvätta. Får se om jag kan hitta på nåt mer.
Älskar styrkan som jag känner är på G i min kropp!
 
Min kropp ja, den gör lite skönt småont men är inte lika stel som den brukar vara dagen efter ett träningspass. Jag känner efter noga hur kroppen känns för jag tycker det är så spännande att känna skillnad på en del saker. Olika sorters träning tex. Har kommit närmare min kropp efter operationen och jag lyssnar mer på vad den har att säga. Därmed inte sagt att jag lyder den...
 
Tyckte att jag tappat stoppning runt revbenen och jag fick det bekräftat nyss.
Ska leta reda på nåt plagg senare som setat tight just där och prova...om jag har nåt. Hmmm
 
Nu ska jag göra situps och armhävningarna och sen sätta fart med det andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0