Avslagen

Idag känner jag mig helt avslagen, förkylningen är bättre men jag vaknade med halsont och jag har rethosta.  Så idag blir det en slapp fredag i soffan. Vi har tittat på en film och käkat chips. Nu har Jack gått ut i garaget för att ladda batteriet på min hoj och fixa lite med PVn. Jag skulle gärna följt med ut men fasen, jag orkar inte.
 
Gick upp relativt tidigt och åt god frukost som Jack lagade till sen la jag mig och sov middag. Ska nog äta ett äpple och lägga mig och slöa en stund till.
 
Min och Jacks skotrar....men snön har regnat och blåst bort. Kommer det bli nån vinter i år?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0