Torsdag

Gårdagen var en väldigt givande dag med två möten för Declan. Ett på förmiddagen och ett sen eftermiddag. 
Däremellan passade jag på att fika med Jack på hans lunch och åka hem en stund och göra nytta.

Efter två nätter med knasiga jobbiga drömmar och många vakentillfällen så var det segt att komma ur sängen i morse. Kl blev tio-elva och det som fick mig ur sängen var tanken på att gå ut i baren och sätta på skön musik.


Våra motorcyklar står därinne nu och har det varmt och skönt. Det är en del småfix kvar men å vad bra det blir!

Nu har jag krupit i säng med en kopp te och Glossymag. Två veckor till julafton är det idag men bara tio dagar till vi firar jul med alla barn, Kajsa, Ajje och Helen.


Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0