Kväll

Det blev inget stan idag, hahaha det blir alltid ändrade planer och det är helt ok faktiskt! Imorgon ska jag åka in med Jack till stan och hämta hem volvon. Vet inte hur jag ska lägga upp dagen sen för jag behöver besöka två affärer i Ludvika men dom öppnar flera timmar efter att Jack och jag kommer till stan. När Jack slutat ska vi hälsa på Gun och sen hem innan Erik, Ajje och Helen kommer. Helen och jag ska gotta oss med lite vin, hur härligt!?
 
När jag var ute på promenad med Bonzo på eftermiddagen såg det ut som stora pälstussar höll på att ramla av honom. Så han fick en borstning och du milde vad päls han släppte! Verkar vara dags för honom att fälla ur, minns att han gjorde det i början av december förra året. Hoppas han hinner sätta päls till utställningarna bara. Och oj så mjuk han blir efter borstning, och svansen blir som en plym. Hans färg är rolig, den heter red fawn och nu på vintern blir han mörkare, nu efter borstningen är han riktigt mörk på vissa ställen.
Nu ska jag plutta ur linserna och borsta tänderna och krypa ner i sängen till min älsk, saknar hans sköna famn.
 
Sov gott whereever you are!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0