So far...

Pratat med Uno i telefon(det var inte igår!)medan jag satte igång en maskin tvätt, tog ner torr tvätt från torkställningarna och plockade ihop lite i förrådet. Usch hur det ser ut där inne! Fördelen är att det är lätt att få det att se bättre ut men det räcker inte. Det ska ju vara bra ordning där inne med. En massa saker som Denise ska ha i sitt rum när hon får ett eget står där så det får sjutton vara lite rörigt till det rumsliga problemet har löst sig.
 
Blev yr i huvudet av grejandet i källaren så nu sitter jag i soffan med lite fika
 
Och AJ! Gick för att släppa in Bonzo, ute på verandan trampade jag på nåt som stack till ordentligt och trodde det var ett granbarr. Det var en nål! Rätt in i min stackars stortå....
 
Nu en mandarin och slösurf innan jag rör mig igen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0