Gomorron trettondagen 2015

Efter frukost dumpade jag, så jag tände en brasa och skuttade ner i soffan för att läsa ifatt världen lite. Kaffet blev kallt medan jag gjorde brasan...typiskt! Jag har dock en förmåga att fastna på golvet framför brasan. Det är så himla mysigt att sitta där och tända och njuta av skådespelet, vären och sprakandet.
Sitter under filten och lyssnar från ljuden Jack gör utanför fönstret, ska lägga mig ner och vila bort dumpen innan jag tar tag i den här dagen. Mår inte helt hundra än efter gårdagen som var så himla jobbig, men det blir bra snart.
 
En väldigt positiv sak från igår är när vi klippte klorna på Bonzo. Han brukar inte gilla det! Förra gången jag klippte dom, minns inte när det var men ca ett år sen skulle jag gissa, då morrade han och högg efter mig. Igår klippte jag alla klor på alla fyra tassarna och han sa inte ett ljud och gjorde inte det minsta motstånd.
 
Det här blir troligen sista inlägget som jag aviserar på facebook av flera orsaker. Så vill ni läsa får ni gå in och kolla om det ligger nåt nytt inlägg. Jag skriver ju för mig i första hand, en liten ventil. Men det är ju jättekul att ni kommer in här och läser förstås.
 
Höj i köja!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0