Semester!

Jack har semester och jag fick en vecka obokad samtidigt, himla nice! Vi tog husbussen och åkte mot Strömstad, åh vad vi älskar bussen :) Bonzo fick vara hos farmor, där är han kung och har det så helt sinnes bra.
 
Vi gav oss iväg på kvällen och sov på Rasta i Grums....Rasta är helt enkelt en stor parkering där man får ställa upp sig med lastbil, buss eller husvagn och sova. Dan efter åkte vi till Strömstad och tog in på Strömstads Camping som ligger vackert på ett klippberg inom gångavstånd från stan. Vi tog en bra plats med finfin utsikt.

 
 
 
Öppnade dörren på bussen och såg detta!
 
Vi stannade två nätter och tog ett par promenader ner till god mat och god öl, livet på en pinne alltså!
 
 
 
Vi hade som synes fint väder medan det regnade som sjutton här hemma, vissa fick tom översvämmning :(
 
 
Är man på västkusten så måste man ju fixa en skaldjurstallrik...såååå sinnes gott!
 
 
Glad och nöjd Sessa efter en kort men ack så skön semester! Totalt utvilad och sååå ivrig att komma hem igen pga vissa saker jag skulle göra när vi kom hem. Och som jag gjort .)
 
Igår kom Erik, Ajje och Helen hit och åt paj efter att vi varit över till Nettan och Danne på Henke och Amandas 17-årskalas. Jissus 17 år! Erik stannade kvar här och leker just nu i kökssoffan med sina kramdjur, full av energi så vi ska väl hitta på nån aktivitet. Nu ska jag hänga tvätt till att börja med


Kommentarer
Louise

vad är de för ring på fingret Mia???;)

Svar: Hahaha, en vanlig ring som inte är en förlovningsring 😜
Mia

2015-07-13 @ 09:05:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0