Trött

Hmm, bara eländiga inlägg just nu men så ser ju livet ut, berg- och dalbana mellan himmel och elände. Inatt har jag inte sovit mycket, när jag har såna nätter brukar jag somna som en klubbad oxe när Jack åker till jobbet, så icke idag. Mensvärk och huvudvärk och illamående...funderar på om jag har vätskebrist. Så jag har laddat med värktabletter, ett stort glas saft och ett stort glas resorb. Jag som måste ha mitt kaffe på morgonen orkar helt enkelt inte ladda bryggaren, orkar inte göra en smörgås heller. Och då betyder orkar inte inget med lat... Bonzo och jag har nu placerat oss i soffan och jag ska försöka sova en stund när jag druckit upp.
Goaste trynhunden <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0