En torsdag mitt i veckan

Träffade en fd arbetskamrat på stan, brukar träffa på henne där med ojämna mellanrum och det brukar alltid bli lika. Kram, skratt och lite prat, trevlig stund och sen hej då, ha det bra! Senast jag såg henne så möttes våra blickar innan hon vände bort huvudet från mig...
 
Undrar så vad som hänt mellan dom två senaste gångerna vi sett varann? Har någon pratat illa om mig? Skulle gärna vilja veta.
 
Att man pratade illa om och tyckte illa om personen jag var till för ca ett år sen kan jag verkligen förstå, jag var ingen trevlig människa då. Har förändrat mig och blivit annorlunda, det har skett av sig själv så jag är fortfarande jag och det var andra som talade om att jag förändrat mig till det bättre.
 
Det är väl dumt och ett jäkla slöseri med tid att fundera på sånt här men nog fasen vill man veta vad som hänt när nån plötsligt inte vill veta av en? Det är ju lite känsligt för mig eftersom inte ens min mamma vill ha med mig att göra.  Äh ameh skit samma kanske....
 
Helgen som var tog vi hund och buss till Orsa camping där årets Eurasierspecial gick av stapeln. På söndagen var det utställning och Bonzo blev oplacerad med Very Good och dålig kritik. Men vi hade roligt iaf och det är det viktiga. För vad nån annan än säger och tycker så är vår hund vackrast och bäst i hela världen!
 
Nu ska jag ta min rumpa och åka till en vän i stan och få en behepanspruta...den är så efterlängtad!
 
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0