Tjing from a happy woman!

Sitter vid köksbordet med tända ljus och en bukett rosor, en kopp kaffe och knäckemacka.
Håller som vanligt på med en miljoner saker samtidigt, då behöver jag sätta mig ner och pausa ibland. Det sämsta med att inte kunna fokusera på en sak i taget och göra klart är att inget blir gjort....inget blir klart och det blir en enda röra överallt. Skulle behöva hjälp att strukturera upp mig själv såna här energiska dagar. Och förutom det jag fladdrar runt och gör så finns det saker i bakhuvudet som jag borde göra också....hahaha
Totalt förvirrad!
Städar dock inte. Ska storstäda när Bonzo flyttat. Med tårarna rinnande antar jag men men
 
Igår kväll började jag släktforska lite...kom inte så långt för det är svårt när man inte vet och inte har någon att fråga. Hmmm, kanske skulle slå en pling till min kära morbror nån dag snart...
 
Vet ni, fast jag känner sorg över Bonzo så är jag ändå otroligt lycklig nu.
Har världens bästa sambo, svärmor och våra sju barn. Svärdöttrar och svärsöner som bara är bäst har vi också, och goda vänner.
Nu är mitt kaffe slut så nu ska jag virvla igång igen....kanske borde sätta i linserna och krypa ur pyjamasen också....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0