Gomorron

Idag är Jack tillbaka på jobbet, dom ska jobba så länge det går nu och det är vädret som avgör. Både Bonzo och jag tycker det är tomt. Var är husse? frågade jag Bonz och vips var han påväg till hallfönstret! Gullejycke!
 
Gullejycke ja, här var han fem månader och ute på skotertur.
 
Ja mår mycket bättre idag, ingen hjärtklappning eller andra otrevligheter. Tog en atarax igår, var tvungen till det till slut för att få till en ok kväll. Idag försöker jag att inte tänka ut nån to do-list i skallen även om jag har saker jag måste göra och saker jag bör göra osv. Jag börjar i ett hörn och gör så mycket jag orkar helt enkelt, försöker att inte sätta press på mig själv. För även om jag mår bra idag så känner jag mig skör.


Kommentarer
Sanna

Alltså denna hunden är så jädra söt :O Älskar den! :D

Svar: Tack! :-)
Mia

2015-01-07 @ 11:49:36
URL: http://nouw.se/sannaf


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0