6/4-13 Hundutställning

Ja, i lördags var vi på hundutställning i Ludvika. Min och Bonzos premiär i ringen.
Bjuder på lite bilder därifrån, dom flesta är suddiga på ett eller annat sätt.
Vi ska prova om den andra kameran är bättre vid såna här tillfällen. Fokus hinner ju ändras innan vår systemkamera hinner ta bilden. Står det inget annat så är jag eller Ajje fotograf.
Supporters!
Väntar på att få komma in i ringen.
 
Den här bilden är tagen av Ingegerd Eriksson, kennelmatte
 
Stolt lillhusse!
 
Bonzo, BIMvalp och Joacim Sandström, kennelhusse, med Alwa BIRvalp
 
Den här fina bilden tog Ingegerd Eriksson
 
När vi kom hem var Bonzo för trött för att orka resa sig och hoppa ut ur bilen, gosisen!
 
Ett försök att fota Vovvi med fina rosetterna, ser iaf nu vad som gick fel. Kanske blir det bättre nästa gång :)
 
 
 


Kommentarer
Mia Nygren

Jättefina bilder jue :) kram ♥

Svar: Tack! Kram <3
Mia

2013-04-11 @ 16:04:05
Jotti

Så mange fine bilder av gode gutten. Han er kjempesøt. Det så da ut som han taklet dette veldig bra. Skulle dere på ny utstilling nå i helgen også? I så fall må dere ha masse lykke til :-)

Svar: Ja, jag tycker han är vackrast i världen! Hoppas han kommer tycka att utställningar är superkul! Och att han är "fin nog" så han kan ta lite cert och sånt och kanske bli pappa en vacker dag. Men huvudsaken är att han fortsätter vara vår underbara Bonzo som vi älskar! Ja, vi ska på samma utställning på lördag som Ingegerd och Joacim ska på. Tack för lycka till! Kram!
Mia

2013-04-11 @ 21:39:43
URL: http://karioghelmer.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0