Bästa helgen // Kryssningen!

Nu är jag tillbaka i vardagen igen!
Och har en überskön feelgood-känsla i kroppen och knoppen.
Jag har inte haft så roligt på år och dar känns det som :)
 
Jag har skrattat så jag gråtit och har träningsvärk i magen, träningsvärk i benen också. Och resten av kroppen.
Jag har träffat så många underbara människor och fick väldigt bra kontakt med några av dom. Hoppas dom känner detsamma! Jag har kramats och pussats, dansat och suttit i knän, haft andra i mitt knä, pratat, skrattat, ätit och druckit och mått gott. Fick både fot- och nackmassage på kvällen, så skönt!
 
Känner mig faktiskt lite hög efter helgen!
Och det tillåter jag mig att vara, för den här resan behövde jag.
Har inte tagit så många kort, fick inte med mig kameran. Himla orutinerat!
Några av bilderna törs jag inte visa heller :)
Men här kommer ett gäng
 
I bilen på väg till Solna på fredagskvällen, mådde super redan då :)
Förmiddagsmake lagd på prinsessan Mia
Outfiten fram till efter buffén då jag bytte om till svart spetsklänning
Väntar på tunnelbanetåget, började bli nervös :)
Fick en present av min underbara vän Claes!
Så fint! Eller hur?
Vi var ett gäng som lunchade på O'Learys och inte såg nån glad ut här, men det var vi!
Jag och Claes promenerade från T-centralen till konferensen vid båten. Tappade byxorna hela tiden och väskan gick sönder. Men det var en rolig och skön promenad :)
Två av mina nya vänner på lunchen igår! Underbara och snygga :)
Vill festa med er igen, Ronny och Jenny!!! Och åka båge med dig Ronny!!!
Fredrik och Claes!
Mina pussgurkor!!!
På väg hem mot Smedjebacken, feeling good!
Mys med min goda vän Claes!
På väg hem!
Galet snygga vi var, Alice(stavas D I A N A)jag och Claes! Hahaha
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0