Besök

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft fint besök av Emelie, Nova och Bonzo.
 
Vi fikade kaffe och glass med chokladsås och strössel.
 
Det var gott men fan vad jag blir trött på mig själv, varför glömmer jag bort att jag är opad?
Äter sånt alldeles för fort...idioti på hög nivå!
Sitter nu med en dump, en lätt sån iofs men jobbig ändå.
 
En tröst är att Bonzo har kurat upp sig i soffan tätt intill mig, varm, skön och mysig kille.
Han är lite trött efter att ha lekt med Samo.
 
Nu är älsklingen på väg hem, han åkte förbi och hämtade nya linser till mig.
Har haft samma par sen september...men det funkar ju, dom är inte ens skitiga.
 
Åååh, måste ta tag i att ladda ur stora kamerans minneskort från i lördags!
Det är så segt att få det gjort för jag måste göra det på min stationära dator...och jag kommer bara ihåg det när jag sitter här i soffhörnet, i andra änden av vardagsrummet.
 
Men nu får ni klarar er utan bild, så ska jag gå och fixa det där nu direkt.
 
Är det några bilder där som är värda att visa så lägger jag upp dom direkt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0