Bloggkampen

Jag har dagligen läst en massa hästbloggar, men för ett tag sen rensade jag ordentligt i den listan.
Numer följer jag några få hästbloggar, tre stycken för att vara exakt.
Lite kul är att två av dom är med om en jätterolig sak just nu inför Gothenburg Horse Show.
Som jag tyvärr inte kommer att åka på.
 
Lill Olsson och Tyra Sjöstedt är i varsit lag med Malin Baryard och Peder Fredricson och tävlar i hoppning. Man spelar in förberedelser och varje dag släpps ett avsnitt, det första sändes igår.
 
In och titta vet ja!
 
http://www.bloggkampen.nu/#
 
Hahaha, näää jag vet, ni är nog inte så många som är intresserade av hästar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0