Borlängetripp

Idag på förmiddagen åkte jag och Bonzo till Birgitta i Borlänge, vi hade Mary Kay att leverera.
 
Birgitta och jag tog en skön promenad med Bonzo och Zicco.
Som vanligt har vi nåt att prata om hela tiden, fast det känns som det är mest jag som bubblar på...
 
När vi kom tillbaka till Birgittas hus släppte vi hundarna så dom fick busa lite.
 
Den här bilden är riktigt skön tycker jag! Så mycket rörelse
Den här är lite lugnare.
 
När jag åkte från Birgitta kände jag att det vara matdags för mig, så jag kilade in på Coop när jag ändå körde förbi. Kunde inte låta bli att gå via trädgårdsavdelningen för att insupa lite vårkänsla. Där hittade jag dom här karamellerna...
På den delen av altan som vi inte har tak på vill jag ha endera en baden baden eller en solsäng av bastantare variant. Typ en sån här
Och jag är rätt säker på att det blir sängvarianten, bekvämare att ligga på mage på och mycket snyggare.
Får ha en dyna med fin färg istället för en baden baden i fin färg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0