Dagens skofynd!

Måste ju bara visa upp skorna jag fyndade idag!
 
Känns så skönt att min lilla skogarderob(ni minns väl mitt blogginlägg nyligen om min skogarderob?)nu utökats med tre par nya snygga och sköna skor.
 
Dom här är nog favoriterna, så snygga! Dom är typ mocka och har en grov stadig klack och lite platå fram som också får dom mer stadiga. Är ju fortfarande grovt överviktig och då är det snyggare med grov klack tycker jag.

Dom kommer från Duffy
 
Ett par ballerina från Tamaris med liten klack. Får ont om skorna är för platta. Jag har svårt att hitta ballerina som inte klämmer uppepå, så dom här var bra för mig på två sätt.
 
Ett par kilklackar med lite knyt från Xti. Kilklack gör skon stabil och knytningen gör att skon sitter ordentligt på foten. Ska jussom dansa och dricka plus att båten gungar...
 
Kändes bra att inte bara köpa svarta skor....hahahaha
Fattar inte hur jag ska kunna fatta nåt klokt beslut om vilka av mina skor som ska få följa med ut på Ålands sköna hav, men det ordnar sig. Har ju en stor resväska :)
 
Jag chansade och köpte ett par skor till Denise också, och tur nog kunde och ville hon ha dom!
Ett par kilklackar från Duffy, klart dom är rosa!


Kommentarer
Ann-Sofie

Så fina, de kan du dansa bra i sen. :-)
Nu blir både du och Dede snygga i era nya vårskor! :-)

Svar: Hoppas på att det går att dansa i dom...annars får det bli strumplästen!
Mia

2013-04-25 @ 19:29:56
URL: http://www.colourit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0