Dagvill

Måste säga att det här har varit en konstig vecka.
 
 
Och hela veckan har jag legat en dag före...jag har följdaktligen fredag idag!
Fast ändå är jag medveten om att det är torsdag, för jag har ju inte gett mig av till mötet jag ska på imorgon.
 
Då och då blir dom flesta dagvilla men för mig brukar det bara vara en dag jag är förvirrad, en hel vecka är lite jobbigt faktiskt.
 
Kanske beror det på att jag är lite ivrig att det ska bli nästa helg?!
Är så taggad!
 
Men måste skärpa mig, för man ska leva i nuet.
Inte i framtiden.
Inte i gårdagen.
NU!! Idag! Här!
 
Blir inget bra annars för då kommer livet bara försvinna och man har liksom missat det.
Det är så himla lätt att se hos en del andra att dom inte lever i nuet, men så mycket svårare att se det hos sig själv. Och upptäcker man att man inte lever här och nu så är det supersvårt att ändra på det.
Iaf tycker jag det, men jag jobbar på det.
 
Och vet ni vad?
 
Jag är lycklig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0