Energitankning

Idag skulle jag tråffa Emelie på stan och fika lite, Linda och Josefin ville också fälja med plus Josefins lilla söta Saga. Vi gick till Bk och fikade och pratade.
Linda och Josefin är alldeles nya bekantskaper för mig och jag måste säga att jag är otroligt glad för att jag fått träffa dom. För dom är otroligt trevliga, snälla och ödmjuka.
 
Precis som Emelie, jag förstår varför dom är så goda vänner.
Så ni kan förstå att jag kände det som dom här tre underbara och vackra kvinnorna svepte in mig i bomull.
 
När vi satt där så riktigt kändes jag att jag slappnade av och bara njöt, behövde verkligen det efter en jobbig helg.
 
Tog en sån här idag, det behövde jag väl egentligen inte, men den gjorde gott i munnen.
 
På väg över till Kappahl för lite shopping tråffade Linda och jag Marcus och bytte några ord med honom innan vi gick in till dom andra. Sen vidare till Lindex. Jag köpte faktiskt ingenting...just då, för det gick jag tillbaka till Lindex och gjorde sen. Skoaffären fick också ett besök, åååh, vilka cravings jag fick!
Träffade Anette på Lindex och bytte några ord...ojoj
 
Alldeles för snart var det dags att skiljas åt, hoppas vi kan ses snart igen.
 
Åkte hem och tog en promenad med Vovvi och sen ner till af. Där gick det fort som sjutton, "vi krånglar inte till det" sa min handläggare, "maila mig om det och det"
Haha, tja, ska ju börja plugga i höst. Hoppas jag får ett sommarjobb dock.
 
Erik, Ajje och jag tog en promenad med Bonzo eftersom Erik ville ta en cykeltur :)
 
Försöker vara glad för jag vet att imorgon är en ny dag


Kommentarer
Linda

Jag blir alldeles rörd över alla dina fina ord mia
Tusen tack underbara du, för all den påfyllning
Av positiv energi och allt (ja, du vet) det du delar
Med dig av om den resan jag har framför mig.
Tusen tack för idag! Kram Linda

Svar: Hoppsan! Nu blev jag tårögd :)Du är underbar!
Kram!
Mia

2013-04-17 @ 00:41:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0