Godmorgon onsdag

Låg i sängen i morse och tänkte att åååh, vad jag känner mig lugn och harmonisk.
 
Det har gått över..hahaha
Har galet mycket att göra, en massa intryck att smälta och dessutom glömde jag bort att jag skulle till vc och ta prover inför min 6-månaderskoll på Skönvikt.
Ringde och dom ska ringa upp kl ??.??, glömde lyssna efter vilken tid dom ska ringa...hehe
 
Jäklar i min låda, hade jag haft tid hade jag satt mig i ett hörn och tagit en stilla gråt. Men jag ska istället göra nåt myyyycket bättre. Jag ska ta några djupa andetag och ta en "lång" promenad med min underbara älskade Vovvi.
Jag har talat om att vi snart ska gå, så nu vankar han runt här och väntar, jepp, helt klart förstår han vad vi säger...iaf vad vi menar.
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0