Gonatt!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förstår mig inte riktigt på mig själv ibland...som nu, är sååå trött.
Går jag och lägger mig i min underbara sköna säng?
Nej
 
Är du också sån?
 
Jag är faktiskt inte något barn som bara måste vara uppe så länge som möjligt.
Nix, sitter bara i den sköna soffan och surfar runt.
Blir liksom handlingsförlamad.
 
Spelar ingen roll att jag har nåt roligt att se fram mot nästa dag, jag blir kvar uppe ändå.
Imorgon har jag nåt jättekul att se fram mot!
Jag ska försöka hitta ett par snygga sköna skor att ha på lördag.
Vill ju dansa natten lång!
 
Visst är det här en underbar bild?
En god vän till mig tog den i augusti förra året nånstans i Sverige.
 
Åååh, snart vill jag att det ska vara mer upptorkat i skogarna, vill ut i skogen!
 
Nu ska jag ta mina mediciner och pallra mig iväg in i sängen.
 
Gonatt mina vänner, hoppas ni får en skön sömn med mycket vila
 
Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0