Hipp hipp hurra!

Idag fyller Bonzisen 6 månader!
 
Stora killen!
Hormonstinn och dryg är han, men aldeles underbar!
Trodde inte att jag skulle kunna älska ett djur så mycket som jag älskar våran hund.
 
Han har bott hos oss fyra månader och fem dagar idag.
Jag är så otroligt glad att vi äntligen skaffat hund.
Jag trodde att det skulle vara toppen, men inte i min vildaste fantasi trodde jag att det skule vara såhär!
 
 
Förutom att Bonzo blir sex månader idag så fyller min kära svärdotter och hennes goa syster 21 år idag.
 
Hipp hipp hurra för er!!
Hoppas ni firar ordentligt i helgen!
Grattis gumman!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0