I en nära framtid

Räknade efter i kalendern när jag får ta ur håltagningsörhängena och öronen är läkta, dvs när 6 veckor har gått.
Och wow!
Det blir när vi kommit hem från Degenäs och eurasierträffen där.
Det har kännts som det är så lång tid innan det är dags att packa tält, ungar och hund och åka dit, men på fredag är det bara 5 veckor kvar!!
 
Och på fredag är det bara 2 veckor till jag åker ner till Stockholm och åker på kryssning.
 
Och på fredag är det dan innan nästa utställning.
 
Igår hämtade jag två paket, rena julafton.
Det ena var från Mary Kay och förutom kundernas varor innehöll det en massa smink!
Ögonskuggor i underbara färger, bronzing, highlighter, ögonpennor och annat skoj!
 
I det andra paketet fanns det en skinnrock!
Hittade den på tradera och jag var inte riktigt säker på vad jag skulle tycka om den. Jag vill ju, som alla andra, egentligen ha en skinnjacka i bikermodell.
Men jäklar i min låda vad snygg rocken är!
Jag blev så tuff i den! Älskar den redan!
 
Och idag är jag tydligen väldigt kärleksfull, konstaterade nyss att jag älskar min kapselmaskin :)
 
 
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0