Idag är det valborg

Idag var jag på stan redan i ottan, tog prover inför min sexmånaderskoll.
Hehe, det kan bli spännande. Jag tror att ett och annat av mina blodvärden är rätt dåliga för en gång skull.
Men jag har ju redan skärpt mig så det är ok ändå.
 
Det jobbiga med provtagningen var att det var fastevärden som gällde och jag hade tid halv nio.
Men jag hann få i mig kaffe och yoghurt på Ajjes jobb, innan huvudvärken slog till.
 
Sen åkte jag till stan igen och shoppade, åt lunch och sen blev det en tur till Marnås för att få info och skriva papper för sommarjobbet.
 
Om en stund ska vi åka ut till Åsmansbo och säga gratulera Annelie.
Vet inte än om det blir nån brasa nånstans, kanske därute i Åsmansbo, eller om vi struntar i det. Det kan kvitta för mig...föredrar verkligen att träffa folk, vänner, framför såna häringa traditioner.
 
Och på tal om att träffa folk, jag är fortfarande lite hög efter att ha träffat så många nya underbara människor i helgen. Det är några av dom som tagit sig in i mitt hjärta, känns konstigt för jag vet itne ens om jag kommer att träffa dom igen. Men jag hoppas verkligen på det!
 
Grejen med att ha tiaran på huvudet var verkligen hur kul som helst, folk reagerar.
Nu bor jag ju i en riktig håla där folk har tid och ork att bry sig alldeles för mycket, och det kan få min vrånga sida att ploppa fram. Så jag vill gå på krogen i stan med tiaran på huvudet!
Ska prata med ett par speciella vänner om vi kan fixa nån utgång framöver.
 
Bjuder på ett par bilder till från helgen. Kommer nog göra det ett tag framöver :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0