Inofficiell utställning Avesta 13 april 2013

Oooh, vad det var roligt på utställningen i Avesta idag!
Ingegerd och Jocke, Mia och Kent, Yvonne och Lise-Lotte och naturligtvis en massa fler var där.
Det var flera ansikten som jag kände igen från Ludvika i lördags.
 
Idag var jag inte lika nervös, utan faktiskt ganska ivrig på att få komma in i ringen. Det är ju så himla roligt!
Vi tog med oss buren in i hallen så att Bonzo skulle ha lättare att slappna av.
Och slappna av gjorde han, så han var mycket vildare i ringen den här gången.
Hahaha, domaren fick en puss av honom.
 
Igår fick vi en genomgång av Stefan vad vi kan prova med för inställningar på systemkameran när vi ska fota i en ishall på hundutställning. Ajje satte batteriet på laddning igår kväll, så när vi kom till Avesta var vi redo för utstållning och fotografering av den...pyttsan, minneskortet låg kvar hemma!
 
Ajje tog några bilder med sin mobil, men jag har inte sett dom än och han fick lov att åka och jobba.
Suck! Hoppas nån av bilderna är ok iaf.
 
Här är dagens rosettskörd!
BIRvalp och HP blev vår vackra, goa underbara Bonzo idag.
 
Och finfin kritik även denna gång!
 
Ojojoj, känner att jag blivit biten av bacillen! Utställningsbacillen alltså!!
Det är ju så roligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0