Känner mig vimsig :)

Mjaha, är så sugen på att blogga...vet inte om vad bara :)
 
Hade tänkt att jag skulle färga håret idag, men det blir inget av med det.
Kanske blir det av imorgon, kanske inte.
 
Har inte ens börjat packa än och är inte helt klar med grejorna till loppisen i helgen.
Men jag jobbar ju bäst under press för då ser jag allt mycket klarare och ser vad som ska göras.
 
Hade tänkt skicka dit saker också men jag tror fasen inte att jag orkar...
 
Ska bestämma vad som ska packas med av kläder, smycken och smink...hahaha, fatta jobbiga beslut!
Och skor! 'vilka skor ska få hänga med?
 
Jisses, jag går verkligen ut alldeles för sällan!
 
Och just nu har jag en känsla av att jag håller på att glömma nåt jag ska göra imorgon....hmmm
Eller så är jag bara trött och förvirrad!
 
Nää, nu får det bli sängen, saker och ting får helt enkelt vänta till imorgon :)
 
Natti!
 
 


Kommentarer
Thea

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Tack!!
Mia

2013-04-26 @ 10:32:05
URL: http://theas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0