ListMian?

Sitter i soffan och myser i min älskade onepiece :)
 
Tankarna fladdrar hit och dit, har så myket att tänka på
 
Två vänner som går igenom jobbiga saker.
En vän som ska opereras imorgon.
Intervjun imorgon som jag hoppas att dom vill boka om eftersom Erik inte får vara på dagis förren på onsdag.
Piercing som jag ska göra.
Kursen som börjar imorgon kväll.
Kläder och annat barnrelaterat som ska märkas och prissättas till loppisen.
Och sen packas.
Börjar inse att jag stannar kvar på min viktplatå ett tag.
Jag kommer inte att gå ner nåt mer före kryssningen, så jag kan börja fundera på allvar vad jag ska packa med mig för underbara kläder, har massor i garderoben.
Ska komma ihåg att hämta nya linser.
Fota lite ridkläder och lägga ut på nån försäljningssida.
Stryka lite blusar.
 
Hmm, inte bara saker to-do utan också to-think
 
Ska jag börja skriva listor tro?
Eller köra på post it-varianten?
 
Just ja, tanka ur kameran efter igår har inte heller blivit gjort!
 
 
Hahaha, tycker att dom här bilderna är helt underbara!
Men oj vad Bonzo har vuxit sen dess :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0