Måndagsmorgon??

Gaaah! Bonzo har inte riktigt kommit in i nyordningen här hemma med lillhusses nya dagistider.
Så han är väldigt på och vill vara med när vi ska klä oss och åka.
 
Normalt funkar det jättebra att mota bort Bonzo från dörren och säga stanna, men nu har han nästan panik och vill med ut och se vad som händer.
Idag lyckades han smita....
 
Sprang i full galopp bort till Jan-E och Marias hus, vände och full galopp åt andra hållet till korsningen. Sen kom han in på gården och sprang runt som en glad gnu.
 
Struntade i honom först och sen satte jag mig ner och pillade på backen och då blev han nyfiken och kom så jag fick på honom kopplet. Busvovve!
 
Vips så var vi lite sena till dagis också, men det gör inte så mycket när man kommer till nio.
Däremot känner jag att jag måste gå upp tidigare så att jag kan åta innan jag skjutsar Erik, efter op är det viktigt att äta lite och ofta. Är fortfarande skakis nu fast jag har ätit frukost.
 
Lillskrutten på nyårsdagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0