Min skogarderob

Min man brukar som sagt kalla mig för Imelda när det blir tal om skor.
Han refererar då såklart till Imelda Marco som ska ha haft en ohemult stor samling skor
 
Igår fotade jag mina skor, inte vinterkängor/stövlar, utan "dom andra"
 
Till vänster är ett par vanliga svart pumps med liten klack, mitten ett par peeptoe med hög, grov, klack och så ett par som är nåt mellanting mellan stövletter och skor med mellanhög klack och nitar.
 
Svarta kilklacksstep in och bruna sandaletter med hög grov klack.
 
Svarta stövlar med klack och draperat skaft, lite för spetsig tå för min smak, svarta stövletter med smalare hög klack och gråbruna jodpurs med klack.
 
Bak till vänster står mina favvostövletter med klack, lite stora men funkar, bak till höger är mina jodpurs som jag ridit i, ska försöka på rent dom och putsa så jag kan ha dom till annat än ridning.
Fram står mina bruna mockasneakers och mina svarta joggingskor.
 
Igår kom mina sneakers från Zalando...som ni ser på bilden är dom lurviga inuti, något som inte framgick på beskrivningen på hemsidan. Inga sommarskor, men dom var bra i storleken och jättesköna. Och dom funkar ju bra ett tag till innan värmen kommer....om den kommer.
 
Ja, det var mina skor det. Jo, jag har ett par till som jag kan komma på. Det är ett par walking skor som borde ersättas med ett par nya...
 
Om jag ska bli en ny Imelda så har jag som synes ett hårt arbete framför mig....hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0