Minimakeover??

Idag har jag varit till världens bästa och underbaraste frisör, Marcus Metsomäki.
Tredje gången han klippte mig nu och jag är såååå himla nöjd! Han är verkligen kung på mitt hår.
 
Först klippte han likadant som innan, men sen klippte han av håret på ena sidan så det blev assymetriskt.
Han fixade i mer volym den här gången också, får se om jag lyckas med det....ska iaf försöka :)
 
Har tagit några kassa mobilbilder...kom ihåg att jag inte är fotogenisk!
 
Här ser man volymen Marcus fixade in i håret.
Den kortare sidan
Korta sidan bakifrån
Längre sidan, rufsig för det blåser ute
Längre sidan...
 
Slog till och köpte ett rött läppstift, så svårt att få färgen att fastna på bild
   
 
   
Den sista bilden är tagen med blixt, och den är nog mest rättvis mot färgen som heter "Lady Red" och kommer från Maybelline


Kommentarer
Ann-Sofie

Sååå snyggt det blev, så coolt med assymetriskt. Du passar väldigt bra i det.
Läcker färg på läppstiftet, det blir snyggt till en läcker makeup och din nya frisyr. :-)

Svar: Tack Ann-Sofie!Har köpt ett matt överlack och har lite glitteridéer till naglarna....måste ju testa före helgen...hihi
Mia

2013-04-23 @ 16:13:39
URL: http://www.colourit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0