Mobiltelefon

Jag har en sån här telefon
 
Har haft den i snart ett och ett halvt år.
Och den är egentligen jättebra...
MEN den dras med ett känt fel, ett mycket irriterande sådant, speciellt när man som jag nu gör, väntar på ett viktigt samtal.
Ibland, oftast när jag precis avslutat ett samtal, så blir telefonen svart.
Den är alltså igång, det går att ringa till den men det går inte att svara för skärmen är nersläckt.
Det går inte att få kontakt med den genom att trycka nånstans på skärmen, eller på någon knapp. Inte ens på av/på-knappen. Man måste rycka ur batteriet.
 
Jag har haft den inlämnad en gång för det här, det blev inte ett smack bättre.
Jag kanske har fel, men om det är ett känt fel, borde man inte ha en smidig lösning då?
Det är över ett år sen jag hade den inlämnad första gången, har tvingat mig själv att stå ut med problemet.
 
Dessutom tar det ju en halv evighet att starta upp en smartphone...gaaah!
 
Just nu sitter jag och väntar på att telefonen ifråga ska ringa, har nyss startat den...igen...
Följden blir att jag blir stressad och kollar att telefonen är igång heeelaaa tiden.
 
Annars taggar jag en härlig fredagskväll och vinpimpling med bästa Hanna.
Ska se till att få träffa bästa Robert i helgen också.

Gosig helg blir det, det här ni ju! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0