Monday

Jaha, ny vecka, nya möjligheter, nya utmaningar.
Det är ju vad alla säger om måndagar :)
För det mesta i ett försök att få måndagen att vara lite mer lockande och attraktiv antar jag.
 
Känner mig lite seg idag, och lite nervös.
Dels för att Erik ska ha barnvakt, första gången av någon annan än syskonen.
Dels för att Vovvi och jag ska på valpkursen.
 
Han är verkligen i puberteten nu, tycker det är lite tidigt. Men egentligen vet jag ju inte om det är "normal" ålder eller tidigt. Och det spelar inte någon roll, för han är ju där.
Bra timing med valpkursen är det, får säkert en massa bra tips.
Instinktivt känner jag att det är viktigare än nånsin att vara konsekvent och tydlig med gränser och regler.
 
Kom just på att segheten kan bero på pollen, är lite snorig också.
Jag är känslig mot hassel och al-pollen och dom är aktuella nu.
Ska ta en allergitablett alldeles snart.
 
Nej, nu är det dags att tagga den här veckan!
Go, Mian, Go!!
 
Och det gäller er också! Se till att ta alla bra chanser som dyker upp, och var sanna mot er själva, inte mot nån annan! För var och en är ansvarig för sin egen lycka!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0