Muttermutter :)

Hej gott folk!
 
Hur mår ni idag?
Jag är lite grumpy idag men det ordnar sig snart. Har en kopp kaffe som snart är urdrucken, och är mätt och skön i magen efter en mumsig macka.
 
Tror jag är sur för att jag sov för länge och avslutade sömnen med en mardröm på morgonkvisten.
 
Hmm, det blev varken kloklippning eller hundbad igår, så idag måste det prioriteras.
Denise och jag ska borsta Molda också, vet inte än om Sven kommer hem i tid eller om vi ska fixa stallet idag.
 
Skulle vilja få upp stängslet, för det funkar inte att ha Bonzo på lina. Han kissar inte gärna utan det har kommit inomhus flera gånger nu och det är ju så himla onödigt eftersom han är rumsren.
 
Det är dags att ta ut cyklarna också och ge dom service så dom blir sköna att cykla på.
Kan ju börja med att snoka fram hjälmarna...
 
Den eviga vandringen ner till tvättstugan ska också vandras, tur jag gillar att tvätta :)
 
Ska köpa hem maskeringstejp och börja märka kläderna till barnloppisen också. Kläderna är tvåttade och sorterade, ska märkas och sen läggas i kartonger. En kartong för varje storlek.
 
Nästa vecka ska det bli soptippenvändor, när kläder och skräp är borta kommer det bli tomt och skönt i källaren.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0