Mysig och skön fredagskväll

Igår kom Hanna och Johan hit.
Hanna ville ha en tjejkväll och dricka vin, och det ville jag också :)
 
Vi satt och tjattrade, kikade lite på Mary Kaysmink, Hanna gjorde en facial och så drack vi lite vin.
 
Jag hade köpt lite torkad frukt som var jättegott!
Tog förstås ett kort på vinflaskan, det var lite mörkt så bilden blev suddig...tog bilden för att komma ihåg vad vinet hette. Det var gott och nytt för mig.
Ajje lagade mat...gottemat!
 
Åh, det är galet gott med plankstek med hemlagat mos och bea-sås!
 
Johan åkte hem, men Hanna stannade kvar till...hmm, halv två eller nåt sånt innan Ajje skjutsade hem henne.
Kan bara konstatera att jag hade jättetrevligt och ser alldeles för lite av Hanna.
 
Har precis ätit fil och müsli och druckit en espresso. Tog en kaka med en massa choklad i till kaffet. Så nu mår jag inte så jättebra...haha, klantig Mian
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0