Natten som gick

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev en jobbig natt, speciellt för Ajje och Erik. Jag är ju mest borta på nätterna.
 
Erik spydde en massa gånger.
Plutten, tror inte det är magsjuk utan nåt han ätit. Men jag tänker inte ta några chanser.
Han åt chicky bits och currydressing igår, ingen av oss andra åt det.
Säger inte att det är nåt av det...
 
Det blir iaf inget dagis för honom imorgon, vilket innebär att jag inte kan gå på min intervju imorgon. Hoppas det går att boka om den. Blir ingen date med Mirva idag heller tyvärr.
 
Bonzobusen kravlade in under vår säng, han är alldeles för stor för att göra det.
Och ända in så han låg under våra huvuden skulle han, förstår inte varför, han har inte gjort det förut.
Till slut satte vi en grind i vårt dörrhål så han fick hålla sig ute från sovrummet, det räckte med att Erik väckte oss hela tiden. Bonzo var lite ynklig där utanför sovrummet men gav sig överraskande fort.
 
Vi är trötta och sega idag, jag kröp i min onepiece och in under filten i soffan med min frukost.
Snart ska jag komma igång och greja lite.
 
Känner mig riktigt frusen, vi har runt nollstrecket nu men igår blåste det rejält och det kom snö!
Så det ligger kvar snö på den otakade delen av altan...brrr
 
Och Erik, ja han springer runt och leker och tjattrar. Har druckit saft men vill inte äta nåt, inte ens digestive med ost lockade. Han säger att magen är lugn.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0