Nya vänner och en sen förut :)

Claes är en underbar vän som jag ju kände innan kryssningen, han var den enda av mina 41 medresande som jag kände. Vissa av dom andra hade jag haft kontakt med på fb innan, men långt ifrån alla.
Världens bästa Jenny och världens bästa Ronny!
Hahaha, jäklar i min låda vilka underbara människor!
Jenny hade också lite av prinsessgrejs i håret, vacker som en dag och helt crazy!
Hahaha, Ronny ville också vara prinsessa!
Här kom han precis tillbaka från baren med lite dricka åt sig själv, mig och andra...sötnosen!
 
Det var fler än dom här som kom att betyda mycket för mig, men jag har inga bra bilder.
Så jag nämner ingen så har jag heller inte glömt nån :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0