Packad och klar

Har upptäckt att jag har en infektion i kroppen, hade ju ont i höften. Fick ont i underarmarna och sen spred det sig till resten av kroppen, fick värk som när jag har feber.
 
Äbla skiiiiiit!! Vilken dålig timing!
Men det skiter jag i, det finns tabletter så jag håller mig på bena.
Dricker ju ändå väldigt lite.
 
Vi får välan se om det blir någe dansa av, blir det inte det får jag väl sitta i baren och flirta...hihi
 
Iaf är min fina rosa resväska packad nu!
Woohoo! Vad det känns skönt :)
 
Bilen är också packad och klar, V70n alltså och det den är packad med är kartonger och påsar som ska till barnloppiset som är i Folkets Hus här i byn imorgon.
Såååååå galet skönt att bli av med en massa gamla kläder.
Nu kan jag verkligen inte förstå alls varför jag sparat dom.
 
Längtar till vi åker till tippen med en massa skräp också, det kommer bli tomt i källaren...typ :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0