Påsklov

Alltså kära nån!
 
Jag är verkligen inte ensam om att behöva chilla lite.
 
Men jaja, jag har viktigare saker att tänka på och ägna mig åt än nån besserwissers åsikter. Har fått bekräftat från flera håll att jag inte är ute och cyklar i den här frågan.
 
Veckan som är nu börjar bli fulltecknad, med både roliga saker och en hemsk sak.
Roligt är träffa Hanna, aktiviteter för Mary Kay och hundutställning, det hemska vill jag inte ens tänka på.
Jag är också bjuden på smyckesparty, har aldrig varit på ett sånt så det kan ju vara himla roligt. Dessutom är det hos goa Mirva, hon är en underbar värdinna!
 
Vår kära vän Fredrik har försökt hälsa på oss 3 gånger i år.
Tyvärr har det kommit nåt mellan varje gång, sjukdom och bilskrälle.
Han gör ett nytt försök nu i helgen eller nästa, hoppas han kan lyckas :)
 
Jag har tagit min "snällMia"-medicin så det är dags för mig att pallra mig in i badrummet och sen vidare till sängen innan jag blir helt däckad.
 
Sänder en varm tanke till fyra goda vänner som har det så jobbigt just nu
Kram på er! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0