Raastlöööös!!

Jag har ett gäng nya läsare och jag hälsar er välkomna!
 
Vill tala om för både nya och gamla läsare att jag gärna tar emot konstruktiv kritik och ni får gärna ge mig tips, råd och idéer. Jag bloggar för att det är roligt, det är skönt och det är nyttigt för mig.
 
Sent omsider kom vi iväg till Annelie och Sven, fick kaffe och god tårta :)
Och jag fick vin :)  Gött gött!!
Ikväll såg jag ut såhär
Jepp, Mian har dödskalle!
Ur led är tiden osv...
 
 
På väg hem svängde vi förbi och fotade brasan vid Heros
 
Ska nog ta och fixa lite te och macka nu och sen krypa i säng.
Men jag känner mig rastlös, antar att det blir så när man varit på nåt så roligt som jag var i helgen...tomheten som kommer efteråt.
Man skulle kunna säga att jag är redo för nya äventyr!!
Maj kommer iaf att bjuda på lite äventyr!
Vi ska tälta med Erik, Denise och Bonzo.
Vi ska till Göteborg och hämta hem Alex.
Hmmm, det blir säkert introduktion för mig på sommarjobbet också.
Jaja, blir nog bra, nu ta och macka
Suss gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0